رفتن به محتوای اصلی
هدفمند سازی پیامک های تبلیغاتی

هدفمند سازی پیامک های تبلیغاتی

به نام خدا

کاربران عزیز آقای پیامک | با سلام

امیدواریم حالتان خوب باشد

در این مقاله شما را با هدفمند سازی پیامک ها و به نحوی دیگر صرفه جویی در ارسال پیامک آشنا خواهیم ساخت. به همین منظور فزض می کنیم شما می خواهید یک پیامک انبوه تبلیغاتی با موضوع تخصصی (به فرض مثال “پوشاک” ) برای حدود ۵۰۰۰۰ کاربر ارسال کنید.

سامانه ارسال پیام کوتاه آقای پیامک با ارائه انواع پنل های کاربری و نمایندگی فوق حرفه ای ، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند تمامی پیامک های خود را بصورت کاملا هدفمند برای کاربران خود ارسال کنند.

پنلی که در اختیار کاربران آقای پیامک قرار می گیرد دارای منوی ارسال پیام می باشد.

شما چند گزینه برای ارسال هدفمند در اختیار دارید که ذیلاً به آنها خواهیم پرداخت:

۱- ارسال بر اساس دکل های (BTS) ایرانسل

۲-ارسال براساس کد پستی ایرانسل

۳- ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت

۴- ارسال نظیر به نظیر

۵- ارسال بر اساس کلمات کلیدی

۶- ارسال از روی نقشه  (با انتخاب منطقه مورد نظر خود از روی نقشه ای که در اختیار شما قرار دارد پیام خود را ارسال کنید.)

۷- ارسال بر اساس کدپستی همراه اول (جدید)

۸- ارسال پیام صوتی

۹- ارسال ایمیل تبلیغاتی

۱۰- ارسال کد پستی جامع

۱۱- ارسال بر اساس مشاغل و زیر مجموعه ها

 

لطفا قبل از ارسال پیامک های تبلیغاتی چند پیام تست برای شماره های خود ارسال کنید .

همچنین قبل از ارسال پیامک انبوه از تعداد ۵۰۰۰۰۰ به بالا ، حتما با ما هماهنگ کنید.

با تشکر از همراهی شما کاربر گرامی

ارادت | سینا کاوسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا