رفتن به محتوای اصلی
آیا اس ام اس روش مؤثری در تبلیغات است؟

آیا اس ام اس روش مؤثری در تبلیغات است؟

به نام خدا

کاربران محترم آقای پیامک ، سلام

امیدواریم حالتان خوب باشد

از نظر بسیاری از کاربران ، مشتریان و مصرف کنندگان کالا های مجازی و به خصوص پیامک های تبلیغاتی که در این مقاله با آن سر و کار داریم ، ارسال اس ام اس های تبلیغاتی هم یکی از چند راه بسیار مؤثر در تبلیغات می باشد.

بدیهی است هیچ روشی در تبلیغات صد در صد کامل نیست و نمی توان تضمین کرد که تمام افزادی که با تبلیغات ما بر خورد می کنند از خدمات یا محصولات ما استفاده می کنند.بلکه اکثر آنها امیدوارند که بین ۳ تا ۷ درصد از کسانی که تبلیغات را دیده اند جزو مشتریان آنها بشوند و تعدادی از آنها جزو مشتریان همیشگی باشند.

ما در سامانه ارسال اس ام اس های تبلیغاتی آقای پیامک این امکان را برای کاربران و مصرف کنندگان سیستم پیامک کوتاه قرار داده ایم تا ایشان بتوانند درصد بیشتری از پیامک های خود را یه تبلیغات مؤثر تبدیل کنند.

در سامانه ی اس ام اس آقای پیامک امکاناتی مانند:

۱-ارسال بر اساس کد پستی

۲-ارسال بر اساس مشاغل (ویژه)

۳-ارسال بر اساس جنسیت و رده سنی

۴-ارسال بر اساس دکل BTS ایرانسل

۵- ارسال بر اساس کد پستی همراه اول (جدید)

و بسیاری امکانات دیگر برای کاربران عزیز فراهم شده است. که این کار در نتیجه هر چه بیشتر پیامک ها تأثیر مثبتی دارد. جالب است بدانید در این سیستم تمام پیامک ها به مقصد خود می رسند.

همانطور که می دانید ، بسیاری از کاربران گوشی تلفن همراه دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را از طریق اپراتور مسدود (بلک لیست) کرده اند ، ولی همراهان سامانه آقای پیامک می توانند با ارسال پیام های خود از طریق خط سیم کارتی که در پنل ایشان وجود دارد به مقصد خط های مسدود (بلک لیست) شده برسانند.

مطمئن باشید تمام پیامک های شما به دست مخاطبانتان می رسند و در غیر این صورت هزینه ی تمام پیامک های برگشتی به صورت اتوماتیک به پنل شما باز خواهد گشت.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد
ارادت | سینا کاوسی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا