رفتن به محتوای اصلی
نمایندگی سامانه پیامک چیست؟

 

پنل نمایندگی ارسال اس ام اس راهی مطمئن برای کسب در امد می‌باشد.

با دریافت پنل نمایندگی اس ام اس شما به صورت مجزا، امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود خواهید داشت.
شما بدون نیاز به مهارت خاصی تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید شروع به فعالیت نمایید مشتریان شما همه اقشار جامعه را شامل میشود و تقاضای بالای مشاغل مختلف برای تبلیغات پیامکی تضمینی برای درآمدزایی شما می‌باشد

فروش نمایندگی سامانه

شما نیز می‌توانید اقدام به فروش نمایندگی سامانه پیامک کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش نمایندگی پنل اس ام اس، بروی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت، شما بابت فروش نمایندگی هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

پیامک‌های ارسالی

تعداد پیامک های ارسالی‌ شما، با افزایش کاربران به تدریج بیشتر خواهد شد. اگر کاربران شما روزانه ۵۰ هزار پیامک ارسال کنند، با سود هر پیامک ۲ تومان؛ ماهیانه بیش از ۳ میلیون تومان درامد خواهید داشت.

فروش پنل پیامک

تمامی کسب و کار‌ها به سامانه پیامک نیاز دارند؛ مشتریان خود را در همه جا جستجو کنید. موسسات و شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، انتشارات، شعب بیمه و … همه جزو مشتریان شما هستند. شما با فروش ۲۴ پنل در ماه در حدود ۳٫۶ میلیون تومان درآمد ماهیانه خواهید داشت.

فروش خط اختصاصی

بخشی از درآمد شما از فروش خطوط اختصاصی خواهد بود. هر چقدر که شمارۀ فروخته شده رندتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود. با فروش ۵ خط با سود ۱۰ تومان در روز  درامد ماهانه شما از فروش خطوط اختصاصی ۱٫۵ میلیون تومان خواهد بود.

درج و مدیریت کاربران سامانه پیامک

با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس ما، به سادگی می توانید کاربران جدید خود را تعریف کنید یا فرم ثبت نام آنلاین را فعال نمایید، علاوه بر ایجاد کاربر جدید، بیش از ۲۰ امکان برای مدیریت کاربران در اختیار شما خواهد بود.

درج بسته و تعرفه دلخواه

نامحدود بسته بر اساس هزینه اولیه و تعرفه پیامک دلخواه خود ایجاد کنید و دسترسی امکانات هر کدام از بسته ها را بر اساس هزینه اولیه مشخص شده تغییر دهید.

آینده کاری خود را همین حالا بسازید

نمایندگی فوق پیشرفته

$57,000تومان ماهانه
  • 620 هزار تومان 3 ساله
  • ارائه نمایندگی پنل پیامک
  • مشاوره سئو
  • خط خدماتی رایگان
  • ارسال پیامک با سیم کارت
  • اتصال به دامنه اختصاصی
  • اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی
  • وب سایت اختصاصی ورود کاربران
  • امکان درج لوگو و کپی رایت
  • تعرفه پیامک از 111 ریال
  • شارژ هدیه 50 هزار تومان

نمایندگی استاندارد

$25,000تومان ماهانه
  • 150 هزار تومان سالانه
  • ارائه نمایندگی پنل پیامک
  • مشاوره سئو
  • خط خدماتی رایگان
  • ارسال پیامک با سیم کارت
  • اتصال به دامنه اختصاصی
  • اتصال به درگاه پرداخت اختصاصی
  • وب سایت اختصاصی ورود کاربران
  • امکان درج لوگو و کپی رایت
  • تعرفه پیامک از 123 ریال
  • شارژ هدیه 20 هزار تومان

سوالات متداول نمایندگان پنل اس ام اس

برای شروع کار شما میتوانید بر اساس بسته‌های آقای پیامک این کار را انجام دهید، بهتر است برای سهولت کار با کلیک کردن بر روی دکمه همه؛ دسترسی کلیه بخش ها علامتدار کنید سپس بخش هایی که مورد نظر شماست غیر علامتدار کرده تا کاربر دسترسی نداشته باشد.
این کار کمی زمانبر است ولی یکبار برای همیشه انجام خواهد شد.

هنگامی که یک کاربر را ویرایش کرده و بسته وی را تغییر میدهید برای اعمال دسترسی ها باید کاربر از پنل خارخ شده و مجددا وارد پنل شود تا دسترسی های جدید برای پنل کاربر شما فعال شود.

کاربر دمو یک کاربر عادی است که چند نکته باید در آن رعایت شود :

  1. دسترسی شارژ حساب اکیدا باید غیر فعال شود ، چرا که اگر یک نفر وارد سیستم شده و حساب را شارژ کند میتواند هر پیامکی ارسال کند
  2. شارژ حساب کاربر دمو همیشه باید ۰ باشد
  3. دسترسی تغییر رمز برای این کاربر باید غیر فعال باشد
  4. کاربر دمو نیازی به ارسال مدارک ندارد
  5. برای کاربر دمو خط اختصاصی خرید نفرمایید

بله ، اگر پنل نمایندگی تهیه کرده باشید و کاربران شما نیز از سایت شما پنل نمایندگی تهیه کرده باشند ، کاربران  شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند.

زمان ثبت و احراز هویت خط، حدود یک روز کاری است در صورتی که برای دریافت خط بسیار عجله دارید و بسیار ضروری است که خط را سریع تر دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم تیکت ارسال نمایید ما سعی میکنیم در همان روز خط را به پنل شما اضافه نماییم.
در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد .

لطفا به بخش کاربران مراجعه کرده سپس کاربر مورد نظر را از طریق جستجو پیدا کنید ، سپس روی آیکون پیام ها (آیکون آبی رنگ) در جلوی کاربر کلیک نمایید سپس پیام خود را به صورت های مختلف میتوانید قرار دهید

وارد بخش مدیریت و تنظیمات در پنل نمایندگی شده و گزینه درج خبر جدید را انتخاب کنید ، گزینه محل نمایش را “پاپ آپ” انتخاب نمایید تا پیام به صورت خودکار بر روی صفحه کاربرانتان باز شود
در صورت انتخاب گزینه “نمایش در صفحه نخست” در زیر نمودار و در صورت انتخاب “نمایش در همه صفحات” در بالای همه صفحات نمایش داده خواهد شد

در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد  نباید آن را حذف کنید ، در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید.

نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain  از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی  DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.ippanel.com و  Ns2.ippanel.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن  را روی آیپی سرور (۳۷٫۱۳۰٫۲۰۲٫۱۸۸) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .

نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار میگیرد .

نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .

خیر تا زمان ۰ شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان ۰ شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد.

ممکن است شرکتی که شما در آن خدمات پیامک ارائه می کنید چندین کارمند داشته باشد که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشد ، مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و…
شما میتوانید برای هر یک از این بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید

دقت بفرمایید هر کاری که همکاران شما در سامانه انجام میدهند از نظر ما توسط شما انجام شده است بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.

بنده نماینده شما هستم ، بسته یکی از کاربران را تغییر دادم ولی تعرفه ایشان تغییری نکرد ، تغییر تعرفه در بخش ویرایش کاربر هم غیر فعال است راهنمایی کنید

من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دقت بفرمایید در هنگام تخصیص شماره به کاربر یک گزینه به نام کلیدواژه وجود دارد ، اگر بخواهید یک شماره را به صورت اشتراکی به چند نفر ارائه نمایید کلیدواژه را پر بفرمایید ، در صورتی که بخواهید شماره را به صورت اختصاصی برای یک کاربر تخصیص دهید تا هم ارسال داشته باشد هم دریافت گزینه کلیدواژه را خالی بگذارید .
همچنین هنگامی که یک شماره را با کلیدواژه به چند نفر اختصاص میدهید مخاطبین با قرار دادن این کلیدواژه در ابتدا متن پیامکشان و ارسال به شماره ، پیامک وارد پنل کاربر مورد نظر خواهد شد .
اگر شماره را بدون کلیدواژه تخصیص داده اید و از اینکه این شماره ارسال دارد مطئمن هستید و بازهم دریافت فعال نیست با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نمایید

بله ، تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است در حقیقت ما تمام زیر ساخت ها را برای انجام فرایند بازاریابی و جذب مشتری توسط شما انجام میدهیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای به کسب درامد اینترنتی از طریق فروش پنل نمایندگی پیامک اقدام نمایید.

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت این اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید .
در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود و بنا بر صلاحدید اپراتور و میبد پیامک فعال و یا غیر فعال میگردد. در صورت تکرار شدن چنین پیامک هایی به نماینده هشدار داده خواهد شد و بعد از ۳ هشدار پنل نماینده برای ۳ روز غیر فعال شده و در صورت تکرار مجدد به مدت ۱ هفته و در صورت تکرار مجددا پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید.

بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین خود را به صورت رایگان فعال نمایید

همانطور که میدانید در ثبت نام آنلاین نام کاربری شماره موبایل شخص خواهد بود ، اگر این کاربر قبلا در سیستم شما با این شماره موبایل ثبت نام کرده باشد ، یا حتی از شخص دیگری نمایندگی گرفته باشد با این شماره موبایل نمیتواند ثبت نام انجام دهد

بله در هنگام ویرایش کاربر گزینه “نمایش گزارش تحویل” را علامتدار نمایید.

دلیل بروز این خطا این است که احتمالا یکی از ضرایب یا قیمت تعرفه های وارد شده کمتر از تعرفه های خودتان است ، به ضرایب و قیمت های نمایش داده شده در جدول کرم رنگ بالا دقت بفرمایید به ویژه ضریب ایرانسل برای اوپراتور ۱۰۰۰ مثلا اگر ضریب ایرانسل برای شما ۱٫۳ در نظر گرفته شده شما نیز نباید این ضریب را کمتر در نظر بگیرید

شما بازه ها را درست و بر اساس پلکانی تعریف کنید (طبق راهنمای پنل نمایندگی) ، سپس در هنگام ایجاد بسته یا تعریف کاربر تیک تعرفه ثابت را بزنید تا تعرفه دلخواه برای کاربر ثابت شود

برگشت به بالا