رفتن به محتوای اصلی
معرفی روش های نوین تبلیغاتی و بازاریابی

معرفی روش های نوین تبلیغاتی و بازاریابی

کاربران عزیز و بازدیدکنندگان آقای پیامک

با سلام

امیدواریم حالتان خوب باشد

در این مقاله سعی داریم تا چند روش موثر و کارامد در زمینه تبلیغات را خدمت شما ارائه دهیم.

  1. وسایل نقلیه عمومی :

در سطح شهر های بزرگ مانند تهران – شیراز – مشهد – تبریز و… وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس – تاکسی – مترو و… چه بخواهیم و  چه نخواهیم به چشم ما می خورد پس می توان با پیمانکاران این مجموعه ها برای اجرای تبلیغات خود روی بنده و داخل آنها مذاکره کرد.

۲٫ درج آگهی در وب سایت ها:

سایت های بسیاری مانند دیوار – شیپور و… که اکثرا رایگان هستند در سطح اینترنت در حال فعالیت می باشند و می توان در مدت کوتاهی تبلیغ محصول یا خدمات خود را در همه آنها ثبت کرد.

حساب کنبد که آگهی شما در ۴۰ سایت روزانه در هر سایت تنها ۲ بازدید داشته باشد که البته بسیار بیشتر از این اعداد است و در مدت ۱ماه آگهی شما ۲۱۰۰ بازدید وافعی داشته است.

۳٫ پیامک تبلیغاتی:

تبلیغات پیامکی یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های تبلیغات به خصوص در کشور ما می باشد. چرا که کاربر با در اختیار داشتن یک پنل شخصی روزانه می تواند هزاران پیامک را به صورت کاملا هدفمند ارسال کند.

پنل های پیامک این امکان را به شما می دهد که با شماره ی اختصاصی خود به فیلتر های گوناگونی مانند رده های سنی – جنسیت – شهر – استان – محله – کد پستی – اپراتور – مشاغل – نقشه و… ارسال داشته باشید .

بدیهی است این سیستم از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون بصرفه می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیستر با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید . همچنین در بلاگ وب سایت سامانه تبلیغاتی آقای پیامک مطالب مفیدی در زمینه تبلیغات پیامکی را خواهید یافت.

 

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا